مسئولیت و سازندگی

با یادی از درب سوخته خانه تشیع

مسئولیت و سازندگی

با یادی از درب سوخته خانه تشیع

بسم الله الرحمن الرحیم
به یاد دری که سوخت، پهلویی که شکست، سری که شکافت، جگری که آتش گرفت، گلویی که بریده و چادری که از سر کشیده شد. اسم وبلاگ نام یکی از کتب معروف شیخ مظلوم، استاد علی صفایی حائری می‌باشد. یاعلی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

ابوطالب همچنان در بند آمریکایی‌هاست؟

سه شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۸۸، ۰۲:۵۷ ق.ظ

نزدیکی‌های مترو شهدا بود که دیدمش،‌ از دور نشناختم،‌ خیلی آشنا به نظر می‌رسید، تندتر قدم برداشتم تا اینکه دقیقا جلوی پله‌ برقی به هم رسیدیم.

ابوطالب بود از نوع سعیدش،‌ همان که روزگاری رای ما را برای نمایندگی مجلس هفتم داشت و هر روز که می‌گذشت هزار بار از خداوند طلب مغفرت می‌کردیم برای این خبط عظیم.

نمی‌دانستم بعد از این همه مدت که ندیده بودمش از کجا شروع کنم،‌ فقط می‌دانم که دو اسم میرحسین و احمدی‌نژاد زیاد لابه‌لای حرفهایمان شنیده می‌شد.

سعید ابوطالب در حال خدمتگذاری به مردم در مجلس!

خدا را شکر هم مسیر بودیم تا هفت تیر.

از هفت تیر می‌خواست برود صدا و سیما و من هم روزنامه.

به ابوطالب گفتم شما که رفتی در ستاد موسوی سینه چاک کردی چرا بعدش نیومدی جلوش قرار بگیری و بگی که این راه تو را به ترکستان می‌برد؟

سعید که روزگاری دوست سهیل بود انگار که دارم حرف مزخرفی می‌زنم جوری نگاهم می‌کرد که واقعا فکر کردم دارم حرف مزخرفی می‌زنم.

می‌گفت مگه میرحسین کار بدی کرده؟! حقش را می‌خواهد بگیرد، من هم معتقدم تقلب شده!

گفتم این حرف یعنی زیر سوال رفتن تمام انتخابات های سی سال گذشته و حتی انتخاباتی که خودت را به مجلس هفتم راه داد، چون با همان روش بلکه مدرن‌تر از قبل انتخابات برگزار شد.

حاج سعید قصه که انگار به در و دیوار خورده باشد آنقدر با این حرفش خود را دور از انقلاب نشان داد که دلم به حرف‌های سهیل کریمی گواهی پیدا کرد،‌ ابوطالب گفت:‌ بله من حتی معتقدم که در همان انتخابات معروف با ۹۸ درصد آری به جمهوری اسلامی هم تقلب شده است!

دلم سوخت برای این همه انحراف از خمینی، از انقلاب، از شهدا.

مگر چند روز در بند آمریکایی ها بود که تا آخر عمر در بند افکار آن‌ها ماند؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۲/۱۸
میثم تولایی

نظرات  (۹۶)

۳۰ فروردين ۸۹ ، ۰۴:۱۲ توسط:عاشق شهادت،‌ فدایی ولایت
سلام میثم جان شرمنده دیر با وبت آشنا شدم و خودت هم خبرم نکردی با افتخار شما رو با نام میثم تولایی لینک کردملبیک یا امام الخامنه ای روحی فداکالتماس دعا
۱۰ فروردين ۸۹ ، ۰۴:۱۲ توسط:محبان چهارده معصوم علیهم السلام
بسوزه پدر این سیاست.حضرت علی علیه السلام می فرمایند: لو لا التقی ادهی العرب / اگر تقوا و پرهیزکاری نبود من سیاستمدارترین فرد عرب بودم. بابا اینا دین رو با همه چیز قاطی می کنن. دین رو می کنن لقلقه زبونشون اون وقت هر کاری میخوان به اسمش انجام میدن. همون طور که امام حسین علیه السلام فرمودن الدین لئق علی السنتهم / دین بازیچه زبانشونه . هر نتیجه ای بخوان از دین میگیرن چون به نفعشونه. حالا دیروز گفتن احمدی نژادیم امروز میگن موسویچیم فردا هم لابد میگن قالیبافیم. اون چیز که براشون اهمت نداره دین و اعتقاداته. این جمله شهید مدرس رو در مورد سیاست اینجوری معنی میکنن که سیاست ما سوار بر دیانت ما و دیانت ما تحت لوای سیاست ما.اللهم اجعل عوافب امورنا خیرا بالقران.
۰۷ فروردين ۸۹ ، ۰۴:۱۲ توسط:غریب رضا
برای همه مون: اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا بگید آمین!
۰۵ فروردين ۸۹ ، ۰۴:۱۲ توسط:سید الهام توسلی
مرگ بر ضد ولایت فقیه.
۲۷ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:hastor/torabi
سلامچیزی نمی شه گفتخیلی از گنده ها کم اوردنو گول خوردن ابوطالب که دیگه بیزقیلیهکاشکی واقعا ولایت رو می فهمیدن و حالیشون میشد که اگه حتی تقلب هم شده نباید گالشونو باز کنن
دوست عزیز!برخورد شما با شخص آقای ابوطالب در وبلاگتان اسلامی نیست اگر همه آنچه که گفته اید نیز صحیح باشد. چون فکر می کنم به رسول الله و اخلاق اسلامی که سبب بعثت ایشان است، علاقه مندید از شما می خواهم از یک استاد مهذب اخلاق سوال نمایید
۲۴ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:شهروند
(این متفاوت از نظریه قبض و بسط است که فلانی گفته بود. این دو با هم تفاوت دارند. متاسفانه عده ای کج و راست را به هم می بافند و از دل آن نظریه استخراج می کنند که بدرد خودشان می خود (انشاالله که لا اقل بدرد خودشان بخورد)) اما شناخت قران و دین رسول الله چند عامل دارد یکی پیروی از ائمه اطهار که مهم ترین آن است و یکی شناخت زمان خود. که خود حضرتش فرمود "فرزند زمان خویشتن باش" ... سخن دراز شد. شما هم دیدم جبهه گرفته اید. من در همان جبهه می جنگم که تو می جنگی به جای اینکه در جلو یا پشت یکدیگر بجنگیم بیا در کنار هم بجنگیم ... گرچه جنگ ندیده ای اما من 2 سال پیش از تولدت در فاو و سال بعد از در کربلای4و 5 الی آخر جنگ در کنار شهدایی بودم که عطرشان مایه دوام مملکت است ... ÷س اینگونه از چند جمله من (که پیش از تذکر هم داده بودم که ممکن است متن تایپی ایجاد سو تفاهم کند) من را تاریک و بی منطق نخوان. بیا از اصل بیگوییم به جای حاشیه ... سوالات کامنت اول را مرود کن ... هر کدام را که خواستی جواب بده ... اما یک سوال را فراموش نکن ... مصداق خط امام در سال 88 چیست؟ .. فکر میکنم کمی باید به عقب برگردیم ... سال 60 هجری عده ای روزه گرفتند تا نوه پیامبر اسلام را بکشند در دهم محرم. اگر امروز آنروز باشد باید سخت مواظب بود که از روزه گیران نباشیم. .. منتظرم
۲۴ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:شهروند
برادر عزیز ... من سعی میکنم منطقی باشم ... تایپ کردن مانع انتقال درست مفاهیم می گردد یعنی جملات سوالی یا دارای علامت تعجب ممکن است خبری یا جور دیگر تعبیر شوند. شما هم سعی کن پیش داوری نکنی!. من سوال کردم مصداق خط امام در سال 88 چیست؟ ... و چون ذکر کرده بودم منطق کلامی تنها مورد استناد است و حرف بزرگان صرفا می تواند در مثال و قیاس و قرینه به کار رود شما عنوان کردید که "چگونه می تواند خط امام را شناخت بدون استفاده از کلام امام" . بدیهی است که کلام و رهنمودهای امام می تواند در شناخت راه امام مفید باشد اما همه آن نیست. همچنین است در مورد مولای متقیان علی (ع) چگونه می توان قران را شناخت (با توسل) و دقت در اعمال و افکار ائمه اطهار (ع) و علی (ع) که پیروان اصلی قران بوده اند. اما از یاد نباید برد که راه ائمه گرچه روشنگر است اما نیاز به تدبر دارد. فهم این راه از خود این راه مهمتر است. مصداق تعریف دارد. علی(ع) پیرو راستین قران است و نه اینکه پیروی و مصداق متنافر باشند اما انچه از علی ع مد نظراست این است که وی عمل به دستورات قران را سر لوحه اعمال خود قرار داده است و توانسته این مهم را عملی کند. اما امروز عمل به قران علاوه بر حرکت در مسیر شناخت علی ع شناخت قرن بسیتم را هم می طلبد....
می بینم که هوز کامنتهای ما سانسور میشه. حرف حق جواب داره یا نه؟ شاید هم داری اسناد حضور کلهر و پروفسور مولانا در خطوط مقدم جبهه رو جور می کنی یا دنبال عکس های محمود و مشایی در حال غوطه در اروندرود هستی.گشتیم داداش، نبود. نگرد نیست.
حالا که داری تایید می کنی بگو منظورت از "2)نه مثل کروبی داشتند تو زندان به خانواده‌های شهدا به خصوص همسران آنان حال می‌دادند!" چیه؟مصاحبه با خانواده‌های شهدا در شبکه ایران و وطن امروز.
۲۳ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:سپیده
سلامجدا این حرفها رو زده؟
۲۳ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:بسیجی دانشجو
سلام با نتایج نظرسنجی انتخاب منافق ترین فتنه گر در خدمتمیا علی
با نام و یاد خدا،در بیوگرافی خود نوشته اید که فلسفه و عرفان می خوانید ولی با خواند این مطلب بخوبی دیده می شود که نه از عرفان اسلامی و نه از فلسفه نمی به تن شما نخورده است.به شما توصیه می کنم کتاب جنود عقل و جهل امام خمینی را ملاحظه کنید تا ببنید با نوشتن تراوشات ذهنی خود بعنون نقل قول از یک مسلمان چقدر به دروغ متوسل شده اید یک سری هم به بهشت زهرا بزنید و در غسلان خانه ها نظری بیندازدی و بعد همین کتابی را که خدمتتان گفتم بخوانید .امام در این کتاب می گویند که اصلا این طور نیست که خدا کوره هائی از آتش را برای انسانهائی که خود خلق کرده فراهم نکرده است بلکه این اعمال ماست که در آنجا بصورت آتش تجلی می کند و یکی از آتش ها دورغ و غیبت است و امام در همین کتاب می فرمایند چه بسا استاد توحید کافر از دنیا برود با توجه به نوشته های این عارف زمانه ما روزگار سختی در انتظار من و شماست و همه اینها هم بخاطر اعمال و کردار زشت خودمان است .با یک نظر کوتاه در احادیث معلوم می شود که دروغ چه گناه عظیمی است .در واقع یکی از کوره های آدم سوزی تایید شده جهنم است بخاطر همین امر است که در فرهنگ ایرانی اسلامی ما دروغگو را دشمن خدا عنوان کرده اند .با توجه به شاخصه دروغگو معلوم میشود که دروغ گو دشمن خداست پس دشمن رسول و ائمه هدی و امام زمان عج و امام و رهبر هم می شود .حال جناب فیلسو ببنید شما با این عمل زشت کجای کار قرار گرفته اید .شما که اینهمه زبل هستید می توانستید ام پی تری خود را هنگام صبحبت کردن با آقا سعید روشن کنید و بروش استاد تان آنرا برای عموم بگذارید تاخود قضاوت کنند که او چه می خواسته بگوید فراموش نکنید که دروغ کلید جهنم استسلام از کجا می‌دانید روشن نکرده‌ام، چرا ابوطالب تکذیب نکرد؟راستی انتهای نصایح خود یادتان رفت جمله کلیشه‌ای"اول به خودم می‌گویم بعد به شما"را بیاوری؟!
۲۳ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:شهروند
... با این تعاریف منطق امام خمینی و منطق من یا شمایا ارسطو با هم فرقی ندارد ... سوال من واضح است ... مصداق خط امام در سال 88 چیست؟ ... بدیهی است امام خمینی هیچگاه در سال 88 زندگی نکرده تا این را به زبان خود بگوید و به همین بدیهیت است که می توان از ایشان مثال یا قرینه ای ذکر کرد اما نباید از خاطر برد که این مثال و قرینه فقط جهت تنویر ذهن است و چیزی را اثبات نمی کند. ... حضرت علی مصداق قران؟ .. یعنی چه؟ .. من درک نمیکنم ... حضرت علی پیشوای شیعیان جهان است و به واسطه معصومیت اعمال و حرکاتش فاقد گناه است بدیهی است که وی یکی از بندگان خوب خداست. ولی مصداق قران .. یعنی اینکه قران حرکات و رفتار ایشان را دنبال میکند؟ ... اگر سوال شما این است به نظر من نادرست است و این حضرت علی است که در پیروی از دستورات قران بلاانقطاع در تلاش است و ایات قران برای او ملاک و مصداق خداپرستی است ... شاید هم این دو یکی باشد ولی من چندان نتوانستم ربطی بین مصادیق خ امام در سال 88 و قران و علی(ع) بیابم. سوال من واضح است مصداق خط امام چیست؟ منطقی و مستدل. با تشکرتعریف مصداق چیست؟ این‌ها از الفاظ اولیه است،‌ من تعجب کردم وقتی که این نظر را خواندم، مگر من گفتم قرآن مصداق علی(ع)است،‌ حضرت مصداق عملی قرآن است و این یعنی چه؟ امیدوار بودم با انسان منطقی و روشنی هم نوشته شده‌باشم.
۲۳ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:افشاگر
با سلام.لطفا به ما هم سری بزنید و در صورت تمایل به همکاری اعلام بفرمایید
۲۳ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:روح الله
سلام.خیلی عجیب و تاسف باره! واقعا اعتقاد داشت که توی انتخابات جمهوری اسلامی آری، هم تقلب شده؟! آخه چرا به چنین آدمی باید توی صداوسیما و مطبوعات اینقدر میدون بدن؟با خاطراتی خواندنی درباره عشق شهدا به حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) بروزم.
۲۳ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:محمدرضا منتظرالقائم
بسم الله سلام آقا میثم چطورن؟ حالی از احوالات ما نمی پرسن؟!محمدرضای عزیزم، با همان لهجه همیشگی خودت خواندم!‌ دل تنگ روزهایی که با هم می‌خندیدیم،‌ بیا روزنامه یا جای دیگه با هم قرار بذاریم تا همدیگر را ببینیم. یا علی
۲۳ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:شهروند
با تشکر ... فکر میکنم تایپ کردن کمی نوع گفتمان را تحت تاثیر قرار می دهد ولی مهم نیست ... من نافی حرف خودم؟ .. کجا؟ .. اول تعریفی از منطق ارائه بدهم:یک تعبیرِ ممکن از منطق روشِ درست فکر کردن است. این تعبیر نمی‌تواند این مشاهده را بخوبی تبیین کند که افرادی که منطق می‌دانند باز هم کماکان در برخی استدلال‌ها دچارِ اشتباه می‌شوند و افرادی که منطق نمی‌دانند نیز می‌توانند استدلال‌هایِ درست انجام داده و بعضاً آن‌ها را از نادرست تشخیص دهند. البته می‌توان از این تعبیر بدین ترتیب دفاع نمود که منطق‌دانان بسیار کم‌تر از افرادِ عادی در استدلال‌ها اشتباه می‌کنند. یک تعبیرِ کم‌تر روان‌شناسانه از منطق این است که منطق علمِ مطالعهٔ ساختارهایِ زبانیِ زبان‌هایِ طبیعی است. البته این تعبیر نیز مشکلاتِ خود را دارد. منطق یکی از علومِ طبیعی و تجربی مثلِ فیزیک نیست. گزاره‌هایِ منطق ضروری به نظر می‌آیند و توصیفی از وضعِ ممکنات ارایه نمی‌کنند. جنسِ گزاره‌ای مانندِ «اجتماعِ نقیضین محال است» شبیه به گزاره‌ای مانندِ «سرعتِ نور برابر با مقدارِ ثابتِ c است» به نظر نمی‌رسد. تعبیر دیگری، منطق را خطاسنج اندیشه می‌نامد. منطق چارچوبهای خاصی را کشف و معرفی نموده‌است که اندیشه در آن قالبها از خطا و بیراهه رفتن مصون می‌ماند. البته تعریف دیگری هم از منطق می‌توان ارائه داد که عموماً فیلسوفان اسلامی به کار می‌برند. آن ها در تعریف منطق می‌گویند که منطق آلت و ابزاری از سنخ قانون است که فکر را از افتادن در خطاها مصون نگه می‌دارد و آن را به سمت استدلال هایی کاملاً پایدار رهنمون می سازد. لذا اگر کسی به کلی منطق را در استدلال هایش به کار برد، (البته در صورت صحت مواد) به هیچ عنوان دچار خطای در تفکر و مغالطه نخواهد شد. ...
امیدوارم سال نوب و خوشی در پیش داشته باشید
سبز یعنی استقامت تا بهارسبز یعنی دوری از پلیدی ها،‌موسوی نیست از ما.
۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:هموطن
سلامتمام ترس من از زندگی در سرزمینیست که دران بهای وثیقه ازادی روزنامه نگاران در ان بیشتر از وثیقه ازادی جانیان و قاتلان استجمله زیبایی بود، دلم خیلی سوخت! دزدان اندیشه خیلی بدتر از دزدان جان و مال هستند. صادق هدایت
ببخشید منظورم از گوانتانامو ابوغریب بود فکرکنم از لحاظ فکری و از لحاظ کروبی بهش تجاوز شده توزندان امریکاییها
راستی تو کدوم زندان بوده ؟ گوانتانامو !!!!!!!!!
۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۲ توسط:نوکر موساد و عاشق میرحسین
.................................................ادب شما مانع از انتشار نظرتان شد!
۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:احسان سعدی
سلام علیکم، فقط از خداوند موفقیت شما را می توانم آرزو کنم.
۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:سمانه
سلام. خوبی؟ لینکتون کردم البته با اجازه.وبلاگ جالبی داری.یا علی.موفق باشید.
۲۲ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:بخوان
فقط این رو بخون : http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=82053آرزویم ابوطالب انتخابات مجلس هفتم است. کاش این بود که تابناک منتشر کرده.
مرگ بر دیکتاتوربله، ما هم آرزوی مرگ دیکتاتورها را داریم، برای همین است که می خواهیم کسانی که جمهوریت نظام را زیر سوال بردند محاکمه کنیم.
۲۱ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:یوسف عزیزی
سلام. لعنت خدا بر منافقین، خیلی ناراحتم که چرا رایم را حروم این آقا کردم. موفق باشی.
۲۱ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:میثم تولایی
پاسخ به نظر "شهروند"که نشد همان جا پاسخ بدهم(بیش از دو هزار حرف).با سلام به شهروند گرامی، شروط شما را خواندم و همین طور سوال شما را، به تصور من شما نافی و ناقض شروط خودتان سوال کردید، به نظر شما می شود برای رسیدن به مصادیق نظریه ها را نادیده گرفت؟ یک سوال، حضرت علی مصداق چیست؟ مصداق عملی قرآن است؟(البته نمی دانم شما این را قبول دارید یا نه)در مورد سوال شما هم همین طور، برای رسیدن به مصادیق باید به منطق امام رجوع کرد،نمی شود بگوییم این منطق به کنار حالا بیاییم روی مصادیق اظهار نظر کنیم.
۲۱ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:شهروند
متشکر از پاسخت ... دوتا موضوع را روشن کن یکی محتوی و روش محتویی بحث و دیگر شکل و سیاقش را ... بعد من میام و بحث را ادامه میدم ... منم خیلی در گیرم ... فکر می کنم با آرامی پیش برویم بهتر باشه .. همون هر شب یک سوال و یک جواب ... از جو گیر شدن جلو گیری میکنه ... چند تا پیش شرط هم هست که لابد شما هم از من بیشتر بهشون معتقدی 1- از هیچ کس جز خودمون دوتا منطق رو نمی پذیریم (خاصه بیانات امام خمینی و رهبر و قس علی هذا) گرچه می تونیم از اونها جهت مثال و قرینه استفاده کنیم اما بدون شک فصل الخطاب نخواهند بود (اونطور که در تقلید به رساله مراجعه میکنیم) این شرط حتی در مورد دستورات اسلام هم صادقه ... اون چیزی برای من منطقه که تجربه ام ثابتش کرده باشه. 2- از هرز رفتن انرژی هامون سر موضوعات جزیی جلو گیری میکنیم و سعی می کنیم به موضوع اصلی تمرکز کنیم ا- فرافکنی و جوسازی هم مطلقا ممنوع! ... (شما هم چند تا بگو گرچه شنیدنش خوبتره) اما سوال شروع بحث رو من مطرح میکنیم(با اجازه شما البته) مصدایق خط آمام (و کلا یک خط مشخص سیاسی و اعتقادی) را چطور می توان شناسایی کرد (عوامل تشکیل دهنده یک جریان فکری-اعتقادی-سیاسی چیست؟ ایا این عومال ثابت هستند یا می توان تغییراتی برای آن در نظر گرفت ایا این تغییرات صرفا جزیی است یا یک جریان می تواند تغییر اساسی در جهت گیری و روش ها داشته باشد) (این سوال با این فرض طرح شده که شما هم مثل من معتقد باشید امام خمینی یک جریان(خط) فکری -سیاسی- اعتقادی ایجاد کرده است. چنانچه نسبت به این موضوع شکی وجود داره می توانیم یک پله پایین تر برویم و مبنایی تر بحث کنیم. این موضوع از آنجا حائز اهمیت است که ممکن است این تصور وجود داشته باشد که خود امام خمینی تنها بخشی از این جریان بوده اند و خودشان آنرا ایجاد نکرده باشند. که در این صورت سوالتی مطرح می شوند که ایا ایشان جریان مذکور را جهش داده اند یا تغییر مسیر. خوب است نظرتان راجع به این موضوع را هم به طور کامل بدانیم) ... مجددا تشکر میکنم .. بدرود.
۲۱ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:رضا براتی
وقتی کسانی که ادعای همسنگری با اما (ره) را دارند و خودشونو توی دیدارهای خصوصی جا میکنن ، حالا از این مسیر برگشتن و ضد نظام شدن ازین اشخاص چه انتظاری میشه داشت .آره ، مدرن و با موجودیت تمام دموکراسی اسلامی که نمونه ای در جهان آفرینش نداره .از قدیم گفتن قبل از زیر سوال بردن چیزی درموردش تحقیق کنید .ندانستن ایرادی نداره .نپرسیدن ایراد داره .از مطلبتون ممنون .موفق باشید
بسیار مطالب خوبی در وب خود دارید.
خاک برسرش کنند الاغ اگه من جای شما بود یه مشت حواله اش میکردمامان از این دنیا که هرکسی رو یه جور فریب میده
۲۰ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:طالبی
این احمق ها واقعا چی فکر کردند؟ خاک بر سر صدا و سیما که این ها رو بزرگشون کرده.
۲۰ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:مصطفی
داشته باش برادر ..... اینم از اون آقایی که حلوا حلواش میکردین !!!!!لقمه ی حروم همین کارا هم میکنه !!!!!آقا وبلاگتون خیلی عالیه....انشالله با هم کربلا............. یا علیانشالله. یا حسین
۲۰ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:علی محمد مودب
سلام و سپاس
۲۰ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:علیرضا
من نمی گم تقلب شده من می گم چیز شده. چیز منو پس بده. آقای چیز اگر مردشی اگر جیگرش رو داری برو حقت را بگیر. تو نه مردشی نه جیگرش رو داری. تو مسئول ریخته شدن خون بسیجیها این فرزندان خمینی روح خدا هستی. تو باید جواب پس بدی. باز هم می گویم تو نه مردشی نه جیگرش رو داری. تو یک نامردی.
خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!خودش رفت تو مجلس تقلب نشد؟!
۲۰ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:مهدوی
به نام خداآقایی که شما باشید عرض کنم به خدمتتان که بنده اتفاقا بد جوری علاقه‌مند به آداب و رسوم و سنت هستم! اصلا دلم لک زده برای آن رسم و رسومات رایج در گذشته! نه اینکه حالا سنم زیاد باشد! نه! ولی خوب آنقدر‌ها هم بی خبر و تجربه نیستم! بالاخره یک چیز‌هایی خودم دیدم، یک چیز‌هایی شنیدم! صدا و سیما هم که قربانش بروم هر از چند گاهی از دستش در می‌رود و آره دیگه!دلم برایتان بگوید که قدیمی‌ها ....بقیه در وبلاگ پیغام سروش!یا علی
۲۰ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:تاملات
اسم وبلاگ عالی مطلب عالی همیشه عالی بمانید ملتمس دعا
میدونی چه چاره درد شماست. یکی گوشه ی یک جایی گیرتون بیاره یه کتک مفصل به قصد کشت در حد کهریزک بهتون بزنه بعدم یه تجاوز اساسی بهتون بکنه (فراتر از کهریزک) .بعد کلا همه چی را تکذیب کنه بگه بروسند بیار!شاید درد مردم رو بفهمی که رفقات و احتمالا خودت چه کارهایی باهاشون کردید.شاید ادم بشی.شاید.. راه دیگه نیست انگار مغزت منجمد منجمد شدهیا حقکدام حق را در پایان صدا کردی؟ پیام فضلی نژاد عزیز را با قمه و چاقو راهی بیمارستان کردید که دکترها می‌گفتند اگه چند دقیقه دیرتر می‌رسید بیمارستان قطعا شهید شده بود،‌ همه ما حاضریم که برای حق و حقیقت، برای عدل و عدالت شهید شویم.
سلامدر بند نفسشه عزیز. آمریکا که کاره ای نیست.موفق باشی
در جواب یک کامنت نوشته بودی که ابوطالب زمان موسوی کامران و کاشانی رو شکنجه کرده بوده. تهمت شده ریگ بیابون و ورد زبون. جهت اطلاع ابوطالب اون زمان دانش آموز بوده و در آخرای جنگ هم رزمنده. برو از محمود و مشایی بپرس که عرض اروند رود را تا حالا شنا کرده اند؟ کلهر چطور؟ پروفسور مولانا چطور؟ خودت رو مطمئن هستم سنت قد نمیده. لابد ملاک حال افراد است و حال افراد را شخص شخیص حضرتعالی بررسی می کنید.1)آخی،‌ چه بچه خوبی بوده سعید.2)نه مثل کروبی داشتند تو زندان به خانواده‌های شهدا به خصوص همسران آنان حال می‌دادند!3)گذاشتیم شما تشخیص بدید که موفق نشدید.
سلام به قول ابطحی این ها که می گویند از نظام خارج شدند از اول هم داخل نظام نبودند.
۲۰ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:امیدفر
من اینو نمیدونستم یکی دو خط اول رو که خوندم فکر کردم داری شوخی میکینی اما بعدش خیلی شوکه شدم. فکر کنم برای اولین باره توی این 9 ماه برای انحراف کسی بغض کردم . اخه چرا؟
هه هه هه ههما هم همین‌طور.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:یک دوست
انسان باش
سلام.شما افراد رو باحق میسنجید یا حق رو بر اساس ا فراد.معیار دستت دادم که مواظب باشی
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:ابراهیم
میثم جان سلام ،شما درست یکسال از پسر من کوچکتر هستید ،چقدر دوست داشتم که فرزندمن هم مثل شما فکر می کرد.وجود شما ها ،ما را به ادامه راه شهیدان امیدوارتر می کنه .سالم و برقرار باشی ان شاءالله.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:فدایی امام خامنه ای
واقعا براش متاسفم.همین
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:مصطفی نمازیان
به نام خدا. به نام صدام. به روزم .یا علی
با سلام.آقا چند ماه لازمه که این گروه فتنه گر یک دونه سند برای ادعای تقلب بیش از ده میلیونیشون بیارن؟ یادم میاد اون روزهای اول ی نامه درست کرده بودند محرمانه به آقای خامنه ای که بله آنطور که شما فرمودید ما نتیجرو تغییر دادیم به نفع آقای احمدی نژاد!!! بعد که معلوم شد نامه جعلی بوده سنداشون شد حرفهای مخملباف خیالباف توی پاریس. بابا تو رو جون مادرتون ی سند رو کنید امتو روشن کنید آقای میر حسین موسوی. شما هشتصدتا بیانیه دادید بیرون محکمترین سندتون برای تقلب این بوده که بعضی از اقایون مامور شما دیر رسسیدند صبح تا صندوقها رو که چک میکنند تو محل حاضر باشند؟؟؟ این سند تقلب 10 میلیون نفریتونه؟ آقای ابوطالب حزب ا...هی!!! شما که میگی میخواد حقشون بگیره اینو تو سرت فرو کن که شرعا هم این آدم باید مدرک داشته باشه واسه حرف مفتش. مدرک محکمه پسند. شما کل نظامو بردی زیر سوال بخاطر اینکه میرحسین جانت میگه ده میلیون نفر تقلب شده؟؟؟ مدرکاتون در حد مدارک شیخ اطلاحاتتون قوی هست که حاضره آبروی طرفدارای اصلاحاتو با دروغ تجاوز ببره؟ مدارکتون در حد حرفای تلفنی ی خانم با آقای کروبی که الان معلوم نیست کجا هست قویه؟ مدارکتون در حد کشته شدگان خیالی که میرحسین در ختمشون اشک میریزه قویه؟ شما ها تو خواب نیستید که بیدار بشید شما ها خودتونو زدید به خواب.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:طلبه ی دانشجو
آرایش انتخاباتی انتخابات 1392 چگونه است؟آیا سیاسیون منتظر 4 سال بعد هستند یا از الآن برنامه ریزی های خود را شروع کرده اند؟کاندیدای اصلاح طلبان کیست؟آیا مهره ای است تکراری یا چهره ای جدید رو میکنند؟آیا گزینه ای برای زنده کردن جریانشان دارند؟کاندیدای اصولگرایان کیست؟آیا حامی دولت دهم است یا از آن عبور میکند؟آیا دکتر احمدی نژاد با کاندیدای اصولگرایان ائتلاف میکند یا خود کاندیدای مستقلی به هوادارنش معرفی میکند؟آیا احمدی نژاد مشایی را برای ریاست جمهوری یازدهم در نظر گرفته است؟مشایی خود کاندیداست یا برای فرد دیگری برنامه ریزی میکند؟به زودی مقاله ای در رابطه با آرایش احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری منتشر خواهیم کرد.وبلاگ طلبه ی دانشجوwww.talabeh-daneshjo.blogfa.com
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:اره بانو!
عجب!!!
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:مرتضی
سلامواقعا برای سعید ابوطالب متاسفمراستش حالم بهم خورد ازاین حرف مزخرفش!راستی این آقا که دیگه نماینده نیست؟هست؟!آقا سعید! بی تعارف! گمشو پیش رفقای آمریکاییت!ما را به خیر تو امید نیست.شرمرسان!خدا همه مومنین را عاقبت به خیر نماید انشاللهیاعلی مدد
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:طلبه ی دانشجو
سلاماین درد همه گیرهشیطان هیچکس را رها نمیکند و برای هرکس جوری برنامه داردبرای حزب اللهی ها بیشترمواظب باشیم خود زبیری دیگر نشویم در تاریخو درس عبرتی برای بقیهالتماس دعا همرزم
l من از یک نفر شنیدم او هم آقا زاده است. اما مهم آقا زادگی نیست مهم اینست که در این چندین ماه خیلی ها فهمیدند این آدمهایی که بزرگشان می کنند در واقع آدم های بزرگی نیستند به مقتضای زمان باد افتاده توی لباسشان وگرنه همه آدمهای کوچکی هستند و در ضمن مردم عادی همین ها که در کوچه و خیابان و بازار هستند خیلی بیشتر از این روشنفکرهای حال بهم زن بفکر دین هستند چون دین بقول امام حسین لقلقه زبانشان نیست. واقعا نگران دینشان هستند.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:یک خبرنگار
توی پروفایلتون نوشته ایدکار طاقت فرسای خبرنگاری می خواستم بگم عزیزم یه چیزی شنیدی فکر کردی خودتم قاطیش هستی او کار سخت و بسیار طاقت فرسا که میگویند که برای تو و امثال تو نیست برای انانی است که الان در انفرادی هستند برای انانی است که مدام بیکار می شوند مدام تهدید می شوند به مرگ و دستگیری .تو که نون مفت می خوری و در امنیت می ری و می یای کجاش طاقت فرسات تازه کلی هم واست کویته. حذف کن این قسمت رو از پروفایت ما که هیچی ولی ممکنه چهارتا ادم حسابی بیاییند بخوانند
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:سید محمد
سلام برادراین نوع تفکرات را باید در ریشه ها جستجو کرد.خیلی وقتها ادعها تا وقتی باد به سویی می وزد گفته مشود و نوشته می شود. من از همون کسایی هستم که نا آگاهانه به آقای ابوطالب رای دادم.شاید بخاطر سن و سالم در اون زمان بود و عدم آشنایی با تاریخ انقلابمان. آقای ابوطالب سوار تند بادی شد و شد وکیل مردم در مجلس. اشتباه استراتژیک ایشون این بود که فکر می کرد اگر به موسوی بپیونده می تونه دوباره برا خودش یه حرکت دنیوی بکنه!!!
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:هموطن
سلامواقعا خط امام کجاست؟اصلا خط امام یعنی چه؟زاویه گرفتن از خط امام چه معنی دارد؟ایا کسی که عقایدش با امام کمی در تضاد است از ان خط زاویه دارد؟ایا باید فکر کرد؟ایاکسی که به خط امام معتقد نیست نباید از حقوق شهروندی برخوردار باشد؟اصلا یک سوال دارمچرا؟
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:دولت امید
می خواستم ذاتت رو نشون بدی که در جواب قبلی دادی دیگه هیچی. برو به خبرنگاریت برس:))
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:عبدالله
خیلی سخت نگیر. "توهم سبز" که میگن همینه دیگه.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:سحریار
جالب تر اینکه هرکس اسیر آمریکایی ها می‌شود بعد از آزادی زود جذب سیمای جمهوری اسلامی می شود و در تعیین استراتژی های آن نقش ایفا می کند! بی خود نیست که امروز رفتن رئیس جمهور به مجلس برای یارانه ها کلا 5 ثانیه وقت اخبار را هم نگرفت ولی اظهارات اقای لاریجانی 10 دقیقه پخش شد!خدا عاقبت مان را به خیر کند !
به دوست عزیزم محسن که پیغام گذاشتهبا سلامآخه عزیز دلم!! انقدر سوابق اشخاص را ملاک قرار ندهید زمان حال آنها را ملاک قرار دهید بابا!! این آقای ابوطالب و امثالهم که دیگر از طلحه و زبیر که بزرگتر نبودند که جلوی علی علیه السلام ایستادند.
شما شکایت کی کنید که نباید همدیگر را متهم کنیم ولی خودتان اقای ابوطالب را به تاثیرپذیری از امریکائی ها و شکنجه کردن جسن کامران و احمد کاشانی در زمان امام متهم می کنید؟ یالعجب!شما امام را هم قبول دارید؟ همان امام، امام بعد خودش را برای ما مشخص کرد پس چرا...
سلاممنم مجلس هفتم به این شخص رأی دادم به گمان اینکه در خط امام و اسلامه. خدایا منو ببخش به خاطر اشتباهی که کردم. خدایا از من درگذر به خاطر خبطی که مرتکب شدم. خدایا گناهان و خیانتهایی رو که او به واسطه نمایندگی مجلس مرتکب شد به پای من ننویس.آقای ابوطالب اگر در اصل جمهوری اسلامی شک داشتی و مطمئن بودی که تقلب شده.. پس خودت از همه متقلب تر و سوء استفاده چی تر بودی که وارد دستگاه شدی تا به پست و مقامی برسی و نونی به روغن بزنی!چرا تا حالا صدات درنیومده بود؟ صدای تو وبقیه کسانی که هم فکرتوهستن؟ تاحالا احساس خطر نکرده بودین چون سر شیلنگ بیت المال تو جیب هاتون بود و حالا که شیلنگ از جیبتون در اومده احساس خطر کردین .. اونم نه برای این مردم بلکه برای جیب های متورم خودتون!
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:بچه بسیجی ریاضیدان
احمق احمقه اگر هزار بار جهاد کنه و هزار سال عبادت .
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:دولت امید
هه ههاستاندارد!! بله درست می گویید خیلی استاندارد آدم می کشند استاندارد تجاور می کنند استاندارد شکنجه می کنند. استاندارد اعتراف می گیرند. استاندارد محارب می سازند.استاندارد تهدید می کنند. استاندارد محاکمه می کنند. استاندارد تحقیق و بررسی می کنند. دیگه چی استاندارد است گل پسر؟دست بردار عمو از چی دفاع می کنی شمااز کجا می‌دانید که تجاوزشان استاندار بوده، شما را هم ...!
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:سیدرضا موسوی
سلامراستش خیلی وقت پیش بود که من نقدی در عملکرد آقای ابوطالب در وبلاگم گذاشتم و همان موقع متوجه موضع کاملا مشکوک او شده بودم. اصل مطلب رو در لینک زیر میتونید بخونید:http://arbab7baba.blogfa.com/post-1539.aspxعزت مستدام.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:دولت امید
همه چیز که به نان نیست. شاید چند روز در بند آمریکایی ها بوده و رفتار آنها با یک بیگانه را با رفتار بازجوها و شکنجه گران با دربندان هم وطن مقایسه کرده و حالا این گونه سخن می گوید. این هم می شود نه؟پاسخ: درست می گی چون اون زمانی که خودش در دولت میرحسین امثال حسن کامران‌ها و احمد کاشانی‌ها را شکنجه می‌کرده از جنایات خودشان اطلاع داشته و آن را قطعا خدمت فرض نمی‌کرده و الآن که وضعیت استاندارد و بهداشتی(مصاحبه‌ام با شمس الواعظین)زندان‌ها را ندیده دچار تناقض شده.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:عدالتخواه
سلامقهرمانان پوشالی جمهوری اسلامی!!! اونروز که تو فرودگاه گل می انداختن گردنش و میگفتن تو بگو شکنجه شدیم ما بهعرش می بریمت باید میدونستن هر ادمی یک ظرفیتی داره حقیقتا اگه ما بعضی ادم ها را بزرگ نکنیم خودشان چه قدر بزرگند ابوطالب ها بسیارند که ابو لهب می شوندوالعاقبة للمتقین
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:الناز
نون مفت خورد چه طعمی می دوه اون وقت؟ قضیه پول نفت رو که شنیدی چه شده؟یک عمر نون اخوند خوردن چه طعمی می ده؟ یه گزارش این سبکی هم بنویسید بد نیستمگر چند روز در بند آخوندها بود که تا آخر عمر در بند افکار آن‌ها ماند؟اگر خودت فهمیدی که چی نوشتی به ما هم بگو.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:رضا حسن پور
ای کاش من هم دلال بودمعنوان پست جدیدم هست.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:ع.صادقی
سلامتازه نفسم.کلیک رنجه بفرمایید.قدمتان روح نواز است.
می ترسم از خدا و نمی ترسم از کسی می ترسم از کسی که نمی ترسد از خدا
میثم جان ! اولاً فرمایشات آقا محسن و جناب دلسوخته رو بی خیال شو ؛ بالاخره بزرگند و اهل نصیحت ، نیازی هم به استدلال و بحث ندارند .دویماً کاری به مافی الضمیر آقا سعید و آنچه در دوران اسارت قهرمانانه شان گذشت ، ندارم ؛ اما درباره همین یک جمله که به خودت فرمود(آن 98 درصدی هم تقلب بوده!) فتامل جیداً : در پی یک فتنه کوچولو وقتی این مقدار از درونیات آشکار می شود ، «یوم تبلی السرائر» چه شودها! بیبین آدم وقتی حاضره در یک رژیم تقلبی نماینده مجلس شود ، چه کارهای دیگری ممکن است ازش بربیاد! الله اکبر ؛ بیچاره فرشته ها حق نداشتند در جریان خلقت پدر بزگوارمان گله گذاری کنند؟!
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:یه کم آشنا
...چون در پست قبلی همه نوشته ام جا نشد ما بقی مطلب را ذیلا ار سال می کنم...شما که "نمی دانی نسل چندمی حساب می شوی" اما به هر حال از نسل و عشیره این خاک و اجداد آن هستی خوب است که حرمت نگه داری و مانند بسیاری از افراد دیگری که در جامعه حضور دارند و با کمال تاسف در جامعه رسانه ای ما هم از نوع "حرفه ای" آن بارها و بارها ابزار توهم و تجسم شایعه شدند و به سادگی نتیجه گرفتند و تک تک افراد خادم نظام را هر یک با انگی خارجی و فریب خورده و از مسیر امام برگشته و ........ نامیدند و خود را آئینه تمام نمای ولایت مداری و سینه چاک ولایت خواندند عمل نکن... دو جمله پایانی پست شما عجیب آلوده است و با مثبت ترین و بهترین توصیف.. غیر منصفانه و غیر اخلاقی است.. مثل نقل و نبات راحت و بی خیال از عالم هر چه به زبان و قلممان می آید می گوئیم.. نوشته اید "دلم سوخت برای این همه انحراف از خمینی از انقلاب و از شهدا" و نوشته اید "مگر چند روز در بند آمریکائی ها بود که تا آخر عمر در بند افکار آنها ماند؟"... خوب است حالا که در 21 سالگی به سر می برید و ن.شته از چند وقت قبل از دولت نهم به صورت حرفه کار خود را آغاز کرده اید و با این اوصاف از 16 سالگی و یا 17 سالگی روزنامه نگاری خود را آغاز کرده اید کمی مراقبت ظاهری و نفسانی بیشتری نمائید برادر خوب و عزیز... دانشجوی رشته فلسفه و عرفان هم می بایست دست و پنجه با تعقلات و حسابگری و منطق نرم کند و هم معرفت را طریقت خود نماید... موفق و سر بلند باشید.ممنون از نصیحت اخلاقی که در قامت یک پدر لازم دیدید تحریر کنید.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:یه کم آشنا
سلام دوست عزیز و جوان ـ که البته مقصودم از جوان نامیدنتان خام بودن و یا بی اطلاع بودن و یا سکوت اختیار کردن نیست ـ خوب است شما که روزنامه نگار هستی و از نوع جوان و پر انرژی آن.. به این توصیه برادر کوچک خودت توجه داشته باشی که البته بارها به دوستان عزیز و جوان دیگرم و از جمله فرزند 17 ساله ام نیز این توصیه را نموده ام. برادر خوب.. بد نیست برای اینکه به فرمایش حضرت آقا "بصیرت"مان بالا برود کمی به تاریخ مکتوب موجود از دهه اول انقلاب بازگردیم و مطالعه ای از نو داشته باشیم... و البته مطالعه اسناد و اوراق و کتب و روزنامه های مختلف دو دهه بعد آن نیز چاشنی مطالعه اول خودمان کنیم. آن وقت است که بی تردید به دور از هر احساس و دهن بینی و تبلیغات مزورانه هر جناح و طیفی میزان مشخص خواهد شد و ما به ورطه تهمت و غیبت و سینه چاکی کورکورانه و یا دشمنی بی منطق نخواهیم افتادو من نه به برادر عزیز ابوطالب کار دارم و نه به جنابعالی و تفکراتتان... موضوع این است که تصور می کنم با یک دیالوگ ساده و کوتاه ـ به قول شما از میدان شهدا تا 7 تیر ـ و موضوعاتی که بین شما و آقای ابوطالب گذشته است عجیب است اینگونه نگارش و نتیجه گیری شما... همین حال و هوای مسموم و ساده انگارانه و قضاوت های سریع و کوته فکرانه راجع به افراد مختلف است که در ماه های اخیر هم تشنج آفریده است و در این بازار مکاره.. آبرو ارزان و چوب حراج به آن زده شده است..
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:ابطحی
اگر واقعا در انتخابات 10و 11 فروردین هم تقلب شده بود چرا این آقایان همان وقت به خیابان ها نریختند ؟ این همه مدت آقای ابوطالب و امثال او در آستین جمهوری اسلامی چه می کردند؟
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:مهرداد
حق با ابوطالبه دیگه! آخه چرا شما متحجرا نمی فهمید؟!فقط دوم خرداد 76 و سال 80 که خاتمی رای اورد و مجلس هفتم که ابوطالب رفت تو مجلس تقلب نشد! بقیه همه تقلب شده!منطق از این قوی تر؟انتخابات اخیر هم که معلومه تقلب شد. چون مردم لرستان حماسه نیافریدند و به دامادشان رای نداند!
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:دلسوخته
البته من هم زمانی شبیه شما بودم نه انچنان دور و نه انچنان نزدیک بر ان عمر رفته متاسفم ولی خوب ما گرفتاریم برادر . در بند خانواده و محیط ، افکار دور و نزدیک و شکستن این بنده ها به این سادگی ها نیست بسیارند شبیه شما که دست روی دست می‌گذارند و جمله جیره خوار توهم به ارث رسیده اند باید دعا کنیم که اگر به جایی برسد از بندها رها شویمسجاده نیشین باوقاری بودم بازیچه کودکان کوی کردیم امیدورام همه سجاده نشینان زمانی طعم شیرین بازیچه شدن را بچشند و دست از بند بت های دست ساز بشویند. و چه امید محالیخیلی غلط املایی و دستور زبانی و ادبیاتی داری! امیدوارم که در زندگیت اینجور نباشی، از قرار معلوم روانشناس خوبی هم هستی که با چند مطلب روی وبلاگم من را شناختی و با خودت قیاس کردی!
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:شهروند
سلام ...1- از لحنت به نظر می رسه اهل منطق باشی پس شاید بشه باهات صحبت کرد (البته شاید) 2- بیا بحث کنیم راجع به همین پستت ... میایی؟ .. موضوع مشخص و محدود ... اسمش هم هست خط امام در سال 88 .. اگه موافقی همین جا جواب بده بی زحمت 3- یه اسم آشنا توی دوست هات پیدا کردم .. بماند حالا 4- در به در دنبال یکی می گردیم بیاد حرف بزنه ... همشون در میرن از زیرش 5- لا اقل شما بیا ... نترس کاریت ندارم! ... شوخی کردم ... اما فکر کنم موضوع مناسبی باشه.من حاضرم بحث کنیم،‌ اما ساعت 9 شب به بعد چون روزها خیلی کار دارم.
حیف حاج سهیل که اسمش در کنار اسم این موجود اومدچه میشه کرد
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:شیعه کوچولو
قرآن : سوره بقره: آیه 11 چون به آنان گفته شود که از شیطنت دست بردارید، می گویند که ما اصلاح طلبیم !!!لعنت خداوند بر این شیاطین باد.
سلام خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند .....انشاالله.
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:دلسوخته
دلت به حال خود بسوزه که در بند بت بزرگی. می دونی پیامبر برای چه مبعوث شد برای شکستن همین بت های زمینی دست ساز بشر.دلت به حال خودت بسوزه که در بند سلطان معظمی دلت به حال خودت بسوزه برادربه خاطر تمام گناهانم دلم به حال خودم می‌سوزد،‌ پیامبر هم دلش به حال همه ما می‌سوخت که آمد،‌ اما امیدوارم که خداوند به خاطر حقایقی که منتشر می‌کنم و باعث روشن شدن ذهنیات جوانان هم سن و سال خودم می‌شود من را ببخشد. من از نظرات منطقی و بحثی خیلی استقبال می‌کنم،‌ یکدیگر را متهم به کفر نکنیم خیلی بهتر است.
انحراف از خمینی !! دوست عزیز شما درجه ی انحراف از خمینی مشخص می کنی در حالی که زمان دنیا آمدنت جنگ تموم شده بود و میرحسین هم هشت سال نخست وزیرش رو کرده بود و رفته بود به کار خودش برسه و به قول شما پیر جماران هم فوت کرده بود . یک مقدار روی این اعداد و تاریخ تولد خودت فکر کن .اگه سیستم رو دوست داری ، احمدی نژاد رو دوست داری ، مشکلی نیست ولی خواهش می کنم درجه ی انحراف و دربند آمریکایی بودن و چیز دیگر برای کسانی که عمری رو توی مبارزه گذروندن ، به طوری که خورده ای سنشون سه برابر سن تو هستش نکن .موفق باشیدلیلی متقنی آوردی برای اینکه من را به سکوت فرابخوانی! امیدوارم منطقی‌تر با قضایا برخورد کنی. وقتی سال 42 به امام خمینی می‌گویند که چرا با وجود این همه نیروی مخلص انقلاب نمی‌کنی؟ می‌گویند: سربازان من در گهواره‌ها هستند،‌ امام در حالی این حرف‌ها را می‌زنند که از طالقانی‌ها گرفته تا مطهری و مفتح و بهشتی و رفسنجانی و آقا را داشتند و "فدائیان اسلام"ها هم بودند. پس به نظر تو جوانان 20 ساله‌ای که سال 57 انقلاب کردند کار اشتباهی مرتکب شدند چون سن آنها یک سوم سن شاه بود و قضایا را نمی‌توانستند خوب تجزیه تحلیل کنند؟
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:تا تشکیل دولت اسلامی
جالب بود....
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:دل رویایی
سلاممطلب جالبی بودیک جورایی ایشون شخصیت اول داستان من رو تدایی می کنهبا داستان کوتاه " چنج " به روزم
یعنی ممکنه اساسا دسگیریش در عراق هم یک نقشه باشهالله اعلمخدا آخر و عابت همه ما رو ختم به خیر کنهبا مطلب ((خمینی )) به روزم
۱۹ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:بهاره احمدی
متاسفم براش
آقا میثم عالی بود.ولی کاشکی از این آقای روشنفکر!!! می پرسیدید که چه مستندی برای این ادعای توهم گون دارند که معتقد شدند در انتخابات تقلب شده.راستی از کجا معلوم خود آقا سعید تقلبی نباشه و آمریکایی ها اون رو به ما غالب نکرده باشند؟
۱۸ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:محمد سجاد نصرتی
میثم جون به خاطر لقمه حرومه نه در بند آمریکایی ها بودن
۱۸ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:(م.ا.ب)
"چون ما با همان روش بلکه مدرن‌تر از قبل انتخابات را برگزار کردیم." عجب!!
۱۸ اسفند ۸۸ ، ۰۳:۱۱ توسط:کلام شیرین
هر گاه کسی برای خود در برابر خداوند متعال شأن و شخصیتی قایل باشدو برایخود صرف نظر از خواست خدا چیزی بخواهد "او گرفتار هوای نفس است وبایدنفس و هوای نفس را از میان بردارد تا بتواند به قرب پروردگار نا ئل آید" گه دلت پیش خود و گه پیش دوست رو ، که دریک دل نمی گنجد دو دوستبه روزم با جهاد با نفس "بحث تذکر" منتظر حضور شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی